poniedziałek, 20 sierpnia 2012

O mojej Małej Wielkiej zmianie.

W ostatnich tygodniach, chociaż przez ostatnie miesiące również zmieniłam się..
Stałam się wrażliwa, ale bardzo głęboko w środku..
Ubieranie się na ciemno, mimo żałoby. Chodzenie cały czas z rurkach i trampkach.. i największe zaskoczenie zaczęłam słuchać polskiego rapu.. stwierdzam że go uwielbiam,
Jestem anty- patriotom naszego 'wspaniałego' kraju...<lol>
Czy na tym bloggerze jest ktoś kto podziela moje poglądy . ?
Może jakiś komentarzyk z waszej strony obserwatorzy. ?
A dla wszystkich, którzy już dziś mnie nienawidzą i nie umieją uszanować mojego zdania specjalnie dla was serdeczne :

2 komentarze:

  1. ja akurat nie słucham rapu, ale mam wielu fajnych znajomych, którzy go słuchają i wcale mi to nie przeszkadza :) każdy lubi co innego przecież :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słucham Polskiego rapu od dzieciaka ; )) więc ode mnie dla Ciebie szacun:)!

    OdpowiedzUsuń