czwartek, 1 marca 2012

Hahaha...

Ja to mam szczęście.! 
Jutro jak zawsze miałam iść na 2 godz lek. ponieważ nie ćwiczę na w-f i wyjść po 5 godzinach lekcyjnych czyli miałam przyjść tylko na 4 lekcje. Dziś w szkole dowiedziałam się że nie ma biologii czyli że miałam przyjść do szkoły na 3 godz.Jednak jutro nie idę do szkoły bo nie opłaca mi się iść na polski, informatykę i niemiecki...hehe... Ja to mam szczęście.! Czyli że jutro muszę tylko trochę ogarnąć chate i mogę iść do Wiki no bo ona oczywiście też nie idzie.;] 
A wy jutro jakie macie lekcje.?
paaaa...;*

3 komentarze:

  1. Hahaha nooo masz szczęscie. Ja to przez tydzien do szkoly nie chodzę bo chora jestem : ((
    Obcerwuje !
    A jaki to preparat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy...dzisiaj byłam w sklepie i się pytałam i wyszło na to że... no chodzi mi o suchy szampon z syoss.;]

      Usuń