wtorek, 6 marca 2012

Ojj..ta trema.!

Dziś napisałam jakoś te zadania w tym konkursie matematycznym, o którym wspominałam w poniższym poście. Wiem jednak że na pewno nie będę miała wszystkiego dobrze.;[ No ale cóż...
Wracając do tematu tego posta to...
Jutro już konkurs teatralny o którym też wspominałam.
Dziś od razu po szkole poszłyśmy z dziewczynami do mnie aby przećwiczyć wszystko... Jak to zwykle u nas bywa zanim weźmiemy się do roboty trzeba coś odwalić.! No i tak też się stało. Zrobiłyśmy pokaz mody, który zapamiętam do końca życia. Po kilku godzinach prób, ustaleń i sprzeczań udało nam się zrobić generalną <ostatnią> próbę z której jestem bardzo zadowolona. mam tylko nadzieję że nie rozśmieszy mnie moja koleżanka w swoim superaśnym stroju i że nie zapomnę tekstu.;*
No to życzę wam  miłego wieczoru i wg.;]
PS jutro zdam wam dokładne relacje z naszego występu.;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz