niedziela, 26 lutego 2012

Kartka z pamiętnika...;]

Wczoraj poszłam spać ok 1;00 w nocy ponieważ postanowiłam sobie zrobić wieczór filmowy. Obejrzałam ''Drogę bez powrotu 4'', ''Program ochrony księżniczek'', ''Elita'' i ''D.E.B.S.''. myślę że mój wieczór się udał. Wstałam o 11;10- w niedziele lubię sobie pospać. Zjadłam pyszne śniadanie czyli pizza domowej roboty z wczorajszej kolacji. Uwielbiam pizze dlatego zawsze jak zostanie z kolacji to rano ją zjadam. Śniadania zjadła oglądając ''Wymarzony luzer'' leciał akurat na disneyu... Po śniadanku poszłam do swojego pokoju włączyłam głośno muzę oczywiście w słuchawkach bo ogólnie nie lubie jak moi rodzice słuchają muzyki którą ja słucham a poza tym jak bym włączyła ją tak głośno jak w słuchawkach to by mnie chyba z domu wyrzucili. Około 13;00 zjadłam obiad a następnie usiadłam do kompa i zaczęłam ulepszać mojego bloga. Po południu mam plan odrobić lekcje i iść do babci w odwiedziny ponieważ ma złamaną nogę i wg...Wieczorem robię sobie maraton z Barbarą Kwarc. Uwielbiam ją oglądać a wy.? W następnym poście dodam kilka filmików lub linków do śmiesznych odcinków.
Życzę miłego czytania paaa ludziska...;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz