poniedziałek, 27 lutego 2012

Piąteczka..;]

I tak minęły lekcje...
Dziś miałam muzykę, bibliotekę, dwie matmy, anglika i religie.;]
Dziś ogólnie lekcje były nudne... nawet bardzo... tylko jeden przedmiot przykuł moją uwagę i chciałabym się z wami nim podzielić... Chodzi mi o matmę dziś pani miała oddawać sprawdziany z wyrażeń algebraicznych a ja nie umiałam ich. Pani powiedziała że układała testy od najgorszych[...] przy dwójce pani powiedziała że rozczarowała się osobą która napisała na 2-. Myślałam że zaraz umrę po kilku minutach okazało się że to nie ja...ufffff... więc nie dostałam 2- modliłam się żebym dostała  chociaż 3. Po 10 minutach pani skończyła czytać osoby które dostały 3. Wtedy pani przeczytała  imię mojej koleżanki. Okazało się że dostała 4-. Zaraz potem dowiedziałam że moja naj...Wika;* dostała 4+ była z szoku i zaczęła skakać po klasie hehehe... to był na prawdę śmieszny widok.;] za raz po niej moje imię. Pani powiedziała że byłam najlepsza <nie chce się chwalić>. Okazało się że dostałam 5 jako jedyna z klasy.! to był najlepszy dzień mojego życia.
No dobra kończę na razie bo muszę iść odrobić lekcje i jeszcze dzisiaj idę na hip-hopa.!
Około 17;00 pokarze wam zd mojego ubrania w jakim chodzę na taniec... no to do zobaczenia...;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz