niedziela, 26 lutego 2012

Witam.;]



Jestem Carolineee... mam 13 lat. W październiku skończę 14. Chodzę do 1 gimnazjum i dobrze mi z tym. Mieszkam w małym miasteczku niedaleko Łodzi. Moją naj... jest Wika.;] którą uwielbiam. Spotykamy się  często i odwalamy różne BARDZO dziwne rzeczy. Nie mam rodzeństwa- jestem jedynaczką czasami myślę że chciałabym mieć siostrę albo brata ale szybko wybijam sobie tą myśl z głowy ponieważ moja koleżanka która ma rodzeństwo ma bardzo '''niefajnie'' a więc cieszę się ze jestem jedynaczką. Uwielbiam leniuchować, oglądać filmy, lubię też śpiewać, komponować i mixować. Lubie się śmiać i wg jestem osobą która jest ''duszą towarzystwa''. Nienawidzę chodzić do szkoły... Nie no nie jest tak źle nie lubię tylko wszystkich przedmiotów... chociaż... yyy no może trochę... ale tylko matmę, biologie i fizykę.
Zachęcam do komentowania i oczywiście do dodania się do obserwatorów mojego bloga. Będę starała się pisać często i ciekawie. 
Pozdrawiam wszystkich blogowiczów i życzę miłego czytania.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz